Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Κύριε τῆς καρδιᾶς μου

Κύριε τῆς καρδιᾶς μου

Κύριε τῆς καρδιᾶς μου πού ἑλκύεις τήν ζωή μου ἀπό τήν ἀπύθμενη ἀγάπη Σου,

γίνομαι νύμφη σου γιά Σένα γιά νά γίνεις ὁ Νυμφίος τῆς ψυχῆς μου.

Κύριε μου, ἡ καρδιά μου ποθεῖ τήν ἀγάπη Σου

γιά νά ζήσω μέσα στό Θεϊκό Νυμφῶνα τῆς ἀγάπης Σου.

Ἡ ψυχή μου σ’ ἀγαπᾶ ὑπέρμετρα

χωρίς νυσταγμό τῶν ματιῶν μου.

Ὁ ὕπνος δέν μέ παίρνει στή θεία ἐνθύμησή Σου

διότι δίνομαι γιά νά σ’ ἀγαπήσω πέρα ἀπό τή ζωή μου.

Κύριε μου, ἡ καρδιά μου εἶναι μιά φλεγόμενη βάτος

πού δέν καίεται ἀλλά ζεῖ

μέσα στό Θεῖο φῶς τῆς ἀγάπης Σου.

Ἡ ἀγρυπνία τοῦ σώματός μου δέν εἶναι θυσία γιά Σένα

ἀλλά ἡ ἀγάπη τῆς καρδιᾶς μου πού ποθεῖ

νύχτα καί μέρα νά ἑνώνεται μαζί Σου.

Ἡ ἀγάπη μου γιά Σένα δέν εἶναι λόγος ζωῆς

ἀλλά κραυγή πόνου μέσα ἀπό τήν καρδιά μου

πού σείονται τά πάντα μέσα μου

ἀπό τή θεία ἐπίσκεψή Σου.

Δέξου τά δάκρυα μου

ὡς σταγόνες ἀγάπης τῆς καρδιᾶς μου

γιά νά ζωογονήσεις τή ψυχή μου

καί νά κατασκηνώσεις πάντοτε μέσα μου

ὡς Νυμφίος τῆς καρδιᾶς μου.

Δέν ζῶ χωρίς Ἐσένα.

Δέν σκέπτομαι χωρίς Ἐσένα.

Δέν ἀγαπῶ χωρίς Ἐσένα.

Κύριε μου, τά πάντα μέσα μου σ’ ἀγαποῦν

καί ταπεινά δέομαι νά ζῶ ἅγια

διότι ἅγιος, ἄγιος, ἅγιος εἶσαι Κύριε.!

Κύριε μου, ἡ ψυχή μου ἀγρυπνεῖ

μέσα στό φωτεινό Θεῖο Νυμφῶνα Σου.

Κύριε μου, ἡ καρδιά μου

ἔγινε τόπος τοῦ Νυμφῶνα Σου πού φωτίζεται

ἀπό τό ἄκτιστο Θεῖο Τριαδικό φῶς Σου.

Κύριε μου, ὁ νοῦς μου ἔγινε φωτεινός

ἀπό τή θεία ἐπίσκεψη Σου.

Κύριε μου, ἡ ζωή μου δέν ὑπάρχει πλέον

διότι Ἐσύ ὑπάρχει μέσα μου.

Ταπεινά σ’ ἀγαπῶ.

Εἶμαι ἕνα τίποτα.

Εὐλόγησέ με!

Σ’ἀγαπῶ χωρίς τέλος!

Κύριε μου, ἐλέησόν με!

Κύριε μου, ἐλέησόν με!

Κύριε μου, ἐλέησόν με!