Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Προσευχή πρός τό Φῶς τοῦ Θεοῦ

Προσευχή πρός τό Φῶς τοῦ Θεοῦ

Κύριε,

λάμψε τήν ἁμαρτωλή ψυχή μου

μέ τό φῶς τῆς Θεότητός Σου.

Φώτισε τήν διάνοιά μου

μέ τή χάρη τοῦ Παναγίου Πνεύματος,

ὥστε νά ἔχω λογισμούς

καθαρούς καί θεοσεβεῖς.

Κατάφλεξε τήν καρδία μου

μέ τό πῦρ τῆς θεότητός Σου

καί καθάρισέ με ἀπό πάσης

κηλίδος ἁμαρτίας.

Λῦσον τά δεσμά τῶν παθῶν μου

καί σβέσον τήν κάμινον τῶν πειρασμῶν μου,

ὥστε μέ τό Φῶς τοῦ Παναγίου Πνεύματος

νά καταλάμπω ὅλος ψυχῇ καί σώματι.

Ἀνάγαγέ με ἀπό τό βυθό τῶν ἁμαρτιῶν μου

μέ τό Φῶς σου τό ἀΐδιον

καί ἐπάκουσον τῶν δεήσεών μου.

Φλέξε τήν καρδιά μου μέ τό θεϊκό πῦρ

ἵνα κατακαύσει κάθε πάθος μου

πού προσβάλλει τό Φῶς τῆς ἁγιότητάς Σου.

Σέ ἱκετεύω Παντοδύναμε Κύριε,

φώτισον τό νοῦ μου

μέ τό Φῶς τῆς Χάριτός Σου,

ὥστε νά μήν ὑπάρχει

οὐδένας λογισμός αἰσχρός

πού νά μολύνει τήν ψυχή μου.

Μόρφωσον τό νοῦ μου

μέ λογισμούς ταπεινούς

μέ φρόνημα γενναῖον

καί πίστεως ὑπομονή.

Πλήρωσε τήν ψυχή μου

μέ πόθο Θεῖο ὥστε νά μεγαλύνω

ἀπείρως τή θεία εὐσπλαγχνία Σου.

Νά ζῶ ἀπαύστως

μέσα στό Φῶς τῆς ἁγιότητός Σου

καί νά ἀτενίζω τή θεία δόξα Σου.

Φῶς τοῦ Θεοῦ φωταγώγισε τήν ψυχή μου,

ὥστε μεταμορφούμενος ἐν πνεύματι Ἁγίῳ

νά λάμπω μέσα στό ἀναλλοίωτο Φῶς Σου.

Λάμψον μέ τή θεία Χάρη Σου

τήν καρδιά μου,

ὥστε νά ποθῶ μόνο

τήν θεία ὡραιότητά Σου

καί νεκρωμένος τῶν παθῶν

νά φανῶ ἐνώπιόν Σου.

Φῶς τοῦ Θεοῦ, πυρπόλησέ με ὅλον

μέ ζῆλο θεϊκό καί μέ ἀρετές θεῖες,

ἵνα ζῶ κατά τό Ἅγιο Θέλημά Σου.

Ἀξίωσέ με τοῦ Θεῖου Φωτός Σου,

νά κατοικήσει ἐντός μου

δοξάζοντας τήν θεία Δόξα Σου.

Καταλάμπρυνε τήν ψυχή μου

μέ τή ζωηφόρο δύναμή Σου

ὥστε νά ζῶ διαρκῶς

τή λαμπρότητα τῆς θεϊκῆς Χάριτός Σου.

Ὅλος ἐπόθησα τό Φῶς τῆς Ἁγιότητάς Σου

νά κατοικήσει ἐντός μου

ἵνα καθάρει τήν ἁμαρτωλή ψυχή μου

καί ὅλος νά πορευθῶ

μέσα στό κόσμο τοῦ Φωτός Σου.

Ὦ! Θεῖο Φῶς,

πού εἰρηνεύεις κάθε ἀνήσυχη ψυχή

καί θεραπεύεις κάθε ἀσθενῆ ψυχή,

λύτρωσέ με ἀπό κάθε ταραχή τῆς ψυχῆς

καί δώρισέ μου τήν ὑπερκόσμια εἰρήνη Σου.

Ὦ! Θεῖο Φῶς,

πού καθαρίζεις κάθε μετανοημένη ψυχή

καί ἀνυψώνεις στό θεϊκό βασίλειό Σου

κάθε ταπεινή ψυχή πού σέ παρακαλεῖ

γιά τή σωτηρία της καί ὅλου τοῦ κόσμου,

σέ ἱκετεύω, καθάρισέ με

ἀπό κάθε ἀκάθαρτη σκέψη καί εἰκόνα

πού μολύνει τήν ψυχή μου.

Σέ παρακαλῶ,

μήν παραβλέψεις τή δέησή μου,

ἀλλά δέξου τήν παράκλησή μου

μέ ἀγάπη καί πίστη

σέ Σένα τό μόνο ἀληθινό Θεό.

Δόξα τῷ Παναγίῳ Πνεύματι

μετά τοῦ Πατρός καί τοῦ Υἱοῦ,

εἰς αἰῶνας τῶν αἰώνων.