Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Προσευχή δοξολογίας

Προσευχή δοξολογίας

Κύριε, Ὕψιστε πού δοξάζεσαι ἀπαύστως

ἀπό ὅλες τίς ἀγγελικές δυνάμεις καί

περιβάλλεσαι ἀπό τά φωτοειδή

Χερουβείμ καί Σεραφείμ

στόν οὐράνιο Θρόνο Σου

πού ἀναπέμπουν ἀδιακόπως τόν ὕμνο

“Ἅγιος, Ἅγιος, Ἅγιος, Κύριε Σαβαώθ”,

δέξου καί τήν ταπεινή προσευχή

ἑνός ἁμαρτωλοῦ δούλου Σου:

Δημιουργέ τοῦ οὐρανοῦ καί τῆς γῆς

μέ τήν ἄπειρη φιλανθρωπία Σου

καί εὐσπλαγχνία Σου δέν παύεις

νά φυλάσσεις τούς ἀγαπῶντας Σε,

δι’ αὐτό Σέ δοξολογῶ ἀπείρως

καί μεγαλύνω τό Τρισάγιον Ὄνομά Σου.

Δέν παύω νά ἀναπέμπω ὕμνους

καί ἱκεσίες στό μονογενή Σου Υἱό,

διά τό ἔργο τῆς σωτηρίας τῶν ψυχῶν ἡμῶν.

Δοξασμένο τό Πανάγιον ὄνομά Σου.

Κύριε, Ἰησοῦ Χριστέ, γνωρίζοντας τήν ἀσέβεια

τῆς καρδιᾶς μου δέξου τήν ἀγάπη μου

ὡς σταγόνες μετάνοιας.

Ὦ! Πνεῦμα Πανάγιον,

ὅπου διά τῆς φωτοχυσίας Σου ἁπαλύνεις

κάθε ψυχική ταραχή μου καί προσφέρεις

τήν γαλήνη στήν καρδιά μου,

σ’ εὐλογῶ καί σέ δοξάζω παντοτινά.

Προσπίπτω στό ἔδαφος

ἄν καί ἁμαρτωλός δέ θά παύσω

μέχρι τήν τελευταία στιγμή τῆς ζωῆς μου

νά δοξολογῶ τήν Παναγία Τριάδα

καί τήν Πανευλογημένη

Μητέρα τοῦ Θεοῦ, τήν Κυρία Θεοτόκο.