Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Προσευχή πρός τόν οὐράνιον Πατέρα

Προσευχή πρός τόν οὐράνιον Πατέρα

Δέσποτα, Παντοκράτορ, Φῶς ἀπρόσιτον, Θεῖε Νομοθέτη, Πανάγαθε, Ἀΐδιε, ἀρχή τῶν πάντων, Παντογνώστη, Ζωοδόχε πηγή, Δημιουργέ τῶν Πάντων, Ἄφθαστε, Πανάγαθε, Ζωοδότα καί Φωτοδότα πού τά πάντα φωτίζεις μέ τό Θεῖο Φῶς τῆς θεότητός Σου, εἰσάκουσον τήν ταπεινή προσευχή τοῦ ἁμαρτωλοῦ δούλου σου. Ἀπόστειλε τό Πνεῦμα τό Πανάγιον νά φωτίσει τή διάνοιά μου, ὥστε νά πορεύομαι κατά τό Ἅγιον θέλημά Σου.

Δώρισε σέ μένα τόν ἄθλιο δοῦλο σου φωτεινό νοῦ καί καθαρά καρδία γιά νά διαλύονται οἱ πονηρές δυνάμεις σέ κάθε ἐπίθεσή των.

Ἀπάλλαξέ με ἀπό κάθε ἀφανή ἐπίθεση τοῦ δαιμονικοῦ στοιχείου πού ζητᾶ τήν καταστροφή τῆς ψυχῆς μου.

Χάρισέ μου τήν φωτεινή ἐπίσκεψή σου μέσα στήν φτωχή καλύβα τῆς ψυχῆς μου γιά νά εὐφρανθεῖ ἡ καρδιά μου ἀπό τήν θεία ἐπίσκεψή Σου.

Προστάτευσέ με μέ τήν ἀήττητον δύναμή Σου ἀπό τίς ψυχοφθόρες δυνάμεις τῶν δαιμόνων.

Καθάρισέ με ἀπό κάθε κηλίδα ἁμαρτίας, γιά νά εὑρεθῶ καθαρός ἐν ὥρα τῆς αἰωνίου κρίσεώς Σου.

Δεῖξε τήν θείαν εὐσπλαγχνία Σου καί Πάμφωτη μακροθυμία Σου στήν ἁμαρτωλή ψυχή μου καί μήν τήν κρίνεις αὐστηρά ἐν ὥρα αἰωνίας ἀπολογίας ἀλλά σώστην ἀπό τίς ψυχοκτόνες δαιμονικές παρουσίες πού ἐπιζητοῦν τήν αἰώνια καταδίκη μου.

Γίνε ὁδηγός τῆς ψυχῆς μου καί τῆς καρδίας μου, γιά νά ζῶ αἰώνια μέσα στό Ἄσπιλο Φῶς τῆς αἰώνιας ζωῆς Σου.