Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Κύριε καί Θεέ μου

Κύριε καί Θεέ μου

Κύριε καί Θεέ μου, πού τά πάντα ἁγιάζεις μέ θεῖο τρόπο φανερώνοντας τή Θεία Ταπείνωσή Σου σέ μᾶς τούς ἁμαρτωλούς, σέ ἱκετεύω κατεύθυνε τό νοῦ μου καί τήν καρδιά μου σέ λόγους θείους, πού νά ἀποκαλύπτουν τά θεῖα μυστήρια τῆς ἁγιότητάς Σου. ᾿Αποκάλυψε στό φτωχό καί ἀδύνατο πλάσμα σου τήν ἀλήθεια τῆς θείας σοφίας Σου ὥστε νά διαφύγωἀπό τά σκοτάδια τῆς σοφίας τοῦ κόσμου καί νά γνωρίσω τό φῶς τῆς ἀπείρου γνώσεώς Σου πού δέν ἔχει τέλος. Σέ παρακαλῶ, ᾿Εσύ πού λάμπεις μέσα στό ὑπέρφωτο φῶς Σου, καί περιβάλλεσαι ἀπό ἀγγέλους καί ἀρχαγγέλους λάμψε μέσα στό σκοτάδι τῆς καρδιᾶς μου τό Θεῖο Φῶς Σου γιά νά φωτισθεῖ ἡ διάνοια μου ὥστε νά ἀποκαλυφθεῖ ὁ Θεῖος Λόγος σου σ’ ἐμένα τόν ἁμαρτωλό καί ἀνίδεο στά μυστήρια τῆς θείας σοφίας Σου. Πάρε τήν καρδιά μου καί καθάρισέ την μέ τήν ἁγιαστική δύναμη τοῦ Παναγίου Πνεύματός Σου, ὥστε νά ἑνωθῶ μαζί Σου, γιά νά γνωρίσω πρῶτα τήν δική μου ἁμαρτωλότητα καί δεύτερον νά ἑνωθῶ μαζί Σου μέσα στό ἄπειρο κάλλος τῆς Θεότητός Σου. ᾿Απομάκρυνε ἀπό μέσα μου κάθε σαρκικό φρόνημα καί ἐγκατέστησε τή θεία φλόγα τῆς ἁγιότητάς Σου, γιά νά νά διατηρῶ νύχτα καί ἡμέρα τήν θερμότητα τῆς θείας χάριτος Σου χωρίς νά πέφτω σέ πνευματική ραθυμία. Αὔξησε τόν πόθο μου γιά Σένα, ὥστε νά ζῶ κατά τό ἅγιον θέλημά Σου καί νά δοξάζω ὁ ἐλάχιστος τό Τρισάγιον ῎Ονομά Σου. Διδαξέ με νά πορεύομαι κατά τήν δική Σου Σοφία πού δείχνει τό δρόμο πρός τήν ἁγιότητα Σου. Δίδάξέ με νά ζῶ ταπεινά καί ἁπλά πάνω στή γῆ. Φύλαξέ με ἀπό κάθε ὑπερήφανο λογισμό καί κάθε ἐπιθυμία πού προσβάλλει τήν ἁγιότητά Σου. Δίδαξέ με μέσα στή σιωπή μου νά ζῶ ταπεινά χωρίς νά ἐπιθυμῶ τίποτε ἀπό τόν κόσμο, ἀλλά μόνο ᾿Εσένα, ᾿Ιησοῦ Χριστέ. ᾿Ανέβασέ με ἐκεῖ πού εἶναι ὁ τόπος τῆς Θεότητός Σου γιά νά εἶμαι ἀσφαλής ἀπό κάθε κακό καί πονηρό πνεῦμα. ῎Αγγελοι καί ἀρχάγγελοι νά μέ προστατεύουν καί νά μέ ὁδηγοῦν στό ἀγαθό καί ἅγιο πρός δόξα τοῦ ἁγίου ᾿Ονόματός Σου. ᾿Αμήν.