Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Ἰησοῦ μου....

Ἰησοῦ μου....

᾿Ιησοῦ μου, ταπεινότατε καί Κύριε τοῦ παντός

πού τά πάντα δοξολογοῦν τή θεία εὐεργεσία

πρός ἐμέ τόν ἁμαρτωλό δοῦλο σου,

φώτισε τή διάνοιά μου

νά ζῶ τή δική σου Ταπείνωση

καί νά δοξάζω τήν ἀγάπη Σου

πρός ἐμέ τό ἐλάχιστο πλάσμα Σου

μέσα στή θεία Δημιουργία Σου.

᾿Ιησοῦ μου, ποθεινότατε, μή μέ ἐγκαταλείπεις

μέσα στούς λογισμούς τῆς ἄκρατης σκέψεώς μου,

ἀλλά ταπείνωσέ με μέ τή θεία μορφή Σου,

ὥστε νά ζῶ μέ τρόπο πού ζοῦσες ᾿Εσύ στή γῆ.

᾿Ιησοῦ μου, εὐσπλαγχνικέ,

δέξου τήν παράκληση μου

νά ἀποκτήσω τή δική ΣουΤαπείνωση

πού τά πάντα εὐλογοῦν τήν πλάση ὅλη

καί ἀποροῦν ἂγγελοι καί ἅγιοι

γιά τήν Ἄκρα Ταπείνωσή Σου

χωρίς νά κατανοοῦν τό μεγαλεῖο

τῆς Θεϊκῆς ᾿Αγάπης Σου.

᾿Ιησοῦ μου, πού ἐδημιούργησες τόν ἄνθρωπο

μέ τή Θεϊκή ὀμορφιά Σου,

κτίσε μέσα στήν καρδιά μου

τήν δική Σου Ταπείνωση

πού νά μήν καταστρέφεται

ἀπό τούς ἀνέμους τῶν παθῶν

τῆς ὑπερηφανείας καί κενοδοξίας.

᾿Ιησοῦ μου, μπορεῖς νά βλαστάνεις

μέ τή Θεϊκή δύναμή Σου

σέ κάθε ἄνυδρη γῆ δένδρα καί λουλούδια,

ρίζωσε μέσα στήν καρδιά μου

τή δική Σου Ταπείνωση

πού νά παραμένει αἰώνια

καί νά μήν φθείρεται

ἀπό τίς κακίες τῶν ἀνθρώπων,

ἀλλά ἀντιθέτως ν’ αὐξάνεται,

γιά νά δοξάσει τό Πανάγιον ῎Ονομά Σου

στήν γῆ καί στόν οὐρανό.

᾿Ιησοῦ μου, πλούτισε τήν ψυχή μου

μέ τίς ἀρετές τῆς δικῆς σου Ταπείνωσης,

ὥστε νά ζῶ θεοφιλῶς

καί ὅσο μπορῶ πιο ταπεινά

πάνω στή γῆ,

γιά νά δοξάζω ᾿Εσένα

τόν μόνο ἀληθινό Θεό

πού ἐπρόσφερες τά πάντα

γιά τή σωτηρία τῆς ψυχῆς μου.

᾿Ιησοῦ μου, ἡ ἀγάπη τῆς καρδιᾶς μου,

ἡ ἐλπίδα τῆς ζωῆς μου,

καί τό φῶς τῆς ψυχῆς μου,

μεῖνε μέσα μου μέ τή Θεία Ταπείνωση Σου,

γιά νά νιώθω τόν πόνο τῆς θείας Σταυρώσεώς Σου

καί τή θυσία τῆς ἀγάπης Σου,

ὥστε ὅλος νά γίνομαι ἕνα μαζί Σου.

᾿Ιησοῦ μου, ἁγίασε τήν ψυχή μου

μέ τή θεία Ταπείνωσή Σου

καί στεφάνωσέ με μέ ἄνθη

τοῦ Παναγίου Πνεύματος Σου.

᾿Ιησοῦ μου, ἄναψε μέσα στήν καρδιά μου

τή φλόγα τῆς δικῆς Σου Ταπεινώσεως,

γιά νά θερμανθεῖ ὅλη ἡ ὕπαρξή μου

ἀπό τή Θεϊκή ᾿Αγάπη Σου

καί νά ζῶ μέσα στό Θεϊκό Φῶς

τῆς Τριαδικῆς Θεότητός Σου.

᾿Ιησοῦ μου καί πλάστη τῆς ζωῆς μου,

σῶσε με καί εὐλόγησέ με

νά ζῶ κατά τό Ἅγιον θέλημά Σου

καί ἀπάλλαξέ μέ ἀπό κάθε κακό

προσφέροντάς τή δική μου ζωή

σέ Σένα τόν ἀγαπημένο τῆς ψυχῆς μου

τηρώντας τίς ἐντολές Σου

μέ ταπείνωση καί Πίστη ἀληθινή.