Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Κύριε μου μέσα στή σιωπή μου

Κύριε μου μέσα στή σιωπή μου

Κύριε καί Θεέ μου,

μέσα στή σιωπή μου

πού τά πάντα σιγοῦν

ἐπίβλεψον στήν ψυχή μου

καί δῶσε κατάνυξη στήν καρδιά μου

ὥστε νά μήν φανῶ ἐνώπιον Σου

ὡς ἕνα χάλκινο ἀντικείμενο

πού ἠχεῖ χωρίς νά προσφέρει

τίποτα σέ Σένα

ἀλλά δρόσισέ με

μέ τή Θεία δύναμή Σου

ὥστε μέσα μου νά ἔρθει

ἡ πνευματική ἀλλοίωση τῆς ψυχῆς μου.

Παράσχου φωτισμό τῆς καρδίας μου,

καί εὐφροσύνη πνεύματος.

Δέξου τίς ἀμέτρητες ἰκεσίες μου

καί θεράπευσον τίς ἀσθένειες

τῆς ψυχῆς καί τοῦ σώματός μου.

Ἕλκυσον τήν διάνοιά μου

νά ὁρᾶται μέ πόθο τίς θεῖες ἐντολές Σου

ὥστε μέ ὕμνους καί δοξολογίες

νά μεγαλύνω τό Πανάγιον Ὄνομά Σου.

Ἄστραψε μέσα μου τό οὐράνιον Φῶς Σου

ὥστε τά μάτια τῆς διανοίας μου

νά κυττοῦν τήν ὡραιότητα τῆς εὐσεβείας

ὥστε νά φωτίζεται ἡ ψυχή μου

ἀπό τήν θεοδόχο πηγή Σου.

Ἐγκατέστησε μέσα μου

τήν ἀκράδαντον πίστη

τήν λαμπράν σοφία Σου,

τήν σύνεση καί τήν ἀπλανῆ ὁδηγία Σου,

ὥστε νά εἶμαι πάντοτε

δέσμιος τῆς θεϊκῆς ἀγάπης Σου.

Στάλαξε μέσα μου

τόν γλυκασμό τῆς ἀγάπης Σου

ὥστε νά δροσίζομαι

ἀπό τά ποτάμια τοῦ παραδείσου

καί νά λάμπω

μέσα στόν κόσμο τοῦ Πνεύματός Σου.

Φωταγώγισε τήν καρδιά μου

μέ τό πῦρ τῆς θεότητός Σου

ὥστε νά ἐκδιώκονται

ἀπό κοντά μου τά σκοτεινά δαιμόνια.

Ἡ ἄφατός Σου φιλανθρωπία

ἄς μήν παραβλέψει τήν ταπεινή ψυχή μου

ἀλλά νά τήν πλουτίσει

μέ τήν ὑπέρφωτον λαμπρότητά Σου.

Κύριέ μου, μήν παραβλέψεις

τίς δεήσεις μου

ἀλλά δέξου τες ὡς δῶρο τῆς ψυχῆς μου

ὥστε νά ἐπιτύχω

διά Σοῦ τήν σωτηρία τῆς ψυχῆς μου.